ქექვა

June 29, 2010

ერთი უცნაური თვისება მაქვს (შეიძლება არც ისე უცნაურია და სხვებსაც ახასიათებს, უბრალოდ მე არ ვიცი): როცა ასე ვთქვათ, დაქვეითებული გუნება-განწყობა მაქვს, ანუ ისე ვარ, ხალხი რომ დეპრესიში ყოფნას ეძახის, ვიწყებ საკუთარ თავში ქექვას 😀
ეს გამოიხატება ჩემი ძველი სურათების, ნივთების, სუვენირების თვალიერებით, ძველი დღიურების, ჩანაწერების, წერილების კითხვით…
მაგრამ რაც ყველაზე უცნაურია და რასაც მხოლოდ ასეთ მომენტებში ვაკეთებ, არის სხვადასხვა სულელური ტესტების შევსება ჩემი თავის შესახებ და აგრეთვე საკუთარი ჰოროსკოპების კითხვა.
რას ვეძებ ზუსტად არ ვიცი, ისედაც ხომ ვიცი როგორი ვარ, მაგრამ აი დღესაც ბლოგთინგსზე ერთი 15-20 ტესტი გავაკეთე 😀 ვითომ ძალიან მოცლილი ვარ 😀

აი ერთერთი ასეთი სისულელე… ყველაზე მარტივი და მოკლე :მო:
The World’s Shortest Personality Test


You Are Upbeat


You are dreamy, peaceful, and young at heart.

Optimistic and caring, you tend to see the best in people.

You tend to be always smiling – and making others smile.

You are shy and intelligent… and a very hard worker.

You’re also funny, but many people don’t see your funny side.

Your subtle dry humor leaves your close friends in stitches.

The World’s Shortest Personality Test
One Response to “ქექვა”

  1. pelagiaa said

    ოოოო ეს რო წვაიკითხე მეც გავაკეტე უმეტესი ტესტი მითიტებულ საიტზე :))))

    ჩემი ფრანგული სახელი მომეწონა _ mignon prevost
    :)))))
    ცოტა ხანი ეს ვიქნები სკაიპში :))და სანამ ხალხი მიხვდება ეს უცნობი ვინ არის ჩვენს ლისტშიო დავისვენებ :)))))

Leave a Reply

